Galingiausi prekių ženklai visada remiasi paprastom ir logiškom Idėjom. Tokia yra geros rinkodaros esmė. Tokia yra mūsų verslo esmė. Toks turi būti ir prekių ženklas. Paprastas ir suprantamas.

Suprantamas - reiškia tobulas.

Insight Branding® padeda savo klientams atskleisti ir sustiprinti jų prekių ženklų tikrąją vertę.

Tai darome:

Užtikriname, kad Jūsų prekių ženklo pasiūlymas visada atitiks 6 svarbiausius efektyvumo kriterijus. Jis taps:

Mūsų siūlomi sprendimai leidžia prisitaikyti prie daugelio verslo iššūkių, o darbo metodikos yra suprantamos, paprastos naudoti, lengvai pritaikomos bei tarpusavyje integruojamos.

Šiek tiek apie metodikas:

Brand Crystal® - įrankis, kuris yra veiksmingo pozicionavimo pagrindas. Brand Crystal® padeda iškristalizuoti prekių ženklo esmę (Brand Essence), apibrėžti jo charakterį bei ateities viziją. Ši unikali metodika leidžia:

Brand Value Map® - analizės įrankis, padedantis nustatyti kokias vertybes vartotojai pasąmoningai priskiria prekių ženklui ar jo konkurentams. Taip galima tiksliau įvertinti iki šiol vykdytą komunikaciją bei formuluoti ateities įžvalgas.

Winning Business Idea® - efektyvesnės verslo strategijos generavimo metodas. Jis padeda krizinėje situacijoje iš naujo įvertinti jūsų verslo strategiją ir surasti naujus, efektyvesnius jos įgyvendinimo būdus. Tai procesas, kuris nuosekliu ir sistematizuotu būdu padeda įvertinti pasikeitusią rinką, produktą (paslaugą) ir vartotojų poreikius. Identifikuojami ir egzistuojantys privalumai, jų šiandieninis atitikimas vartotojams bei dar neišnaudotas galimybės. Finale, specialia sistema derinant kūrybiškumą ir analitinį mąstymą, yra suformuluojama pelningesnio verslo idėja (Winning Business Idea).

ExPort® – efektyvus kliento prekių ženklų portfelio įvertinimo (angl. brand porfolio audit) įrankis, kuris leidžia sistemiškai ir kritiškai įvertinti turimą prekių ženklų porfelį. Ši metodika leidžia ne tik identifikuoti prekių ženklų portfelio problemas, bet ir pasiūlyti efektyvius jų sprendimo būdus. Darbo procese vertinama prekių žeklų portfelio sudėtis, portfelio struktūra, atskirų prekių ženklų vaidmenys, jų veiklos sferos, rinkos kontekstas, grafinis dizainas. Ar portfelis suteikia sinergijos visiems jame esantiems prekių ženklams? Ar prekių ženklai yra nuoseklūs produktų rinkų kontekste? Ar visi prekių ženklai yra pilnai išplėtoti? Ar žiūrint iš vartotojo pozicijų viskas yra aišku ir suprantama? Tai tik keletas iš daugelio svarbių klausimų, į kuriuos ExPort® leistų atsakyti.

© Insight Branding 2006-2024 tel. +370 698 49291 info@insight.lt